Обмін та повернення

Обмін і повернення

Будь-який товар крім акційного або білизни, замовлений на https://beze.in.ua/ і не підійшов за якимись причинами (фасон, розмір, колір), може бути повернутий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Нижня білизна і купальники входять в перелік товарів належної якості і не підлягають обміну або поверненню, за умови, що вони не є браком.

Для оформлення обміну/повернення необхідно:

  • упевнитися, що товар належної якості, збережені його споживчі властивості і товарний вигляд (відсутність слідів експлуатації і шкарпетки, наявність непошкодженої упаковки і ярликів). Наявність цілісної коробки з оригінальним штрих-кодом обов’язкова;
  • відправити товар Новою Поштою

    Для відправки посилки вкажіть: одержувач —  ФОП Лупекно Андрій Олександрович (обов’язково вказуйте ФОП при відправці, в іншому випадку посилки не забираються)

    +380984202704

    Місто Львів, Львовської області

    Відділення 27

  • транспортні витрати оплачує покупець за тарифами перевізника

Звертаємо вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою, ми не отримуємо.

Повернення грошових коштів здійснюється протягом 7 робочих днів від дати надходження повернутого товару на склад.



Товар неналежної якості

«Стаття 8.  Закону про захист прав споживачів. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Істотний недолік — недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.»

Зверніть увагу, якщо присланий Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад за Ваш рахунок.